dimarts, 30 de novembre del 2010

Encesa dels llums de Nadal


Encesa dels llums de Nadal




En els còmics, una bombeta encesa representa una idea. Serà per això que les idees d'aquesta redacció faran encendre moltes de les bombetes dels llums de Nadal de Platja d'Aro???

QUÈ T'AGRADARIA FER A LA PLATJA QUAN NO FA CALOR?

Em dic Ayman Bathaoui Bathaoui.Tinc deu anys i he nascut a Palamós, però visc a Platja d'aro on hi ha moltes platges, encara que la que m'agrada mès és la més gran.
Jo us voldria dir que hi ha moltes maneres d'aprofitar la platja quan no fa calor. Per exemple: fer un concurs a la platja de windsurf, fer un concert de rock amb més de 1.000 espectadors.També ficar unes pantalles per la platja i retransmetre el partit de Barcelona vs Real Madrid, també fer obres d'art a les roques. Però aquest concurs que explicaré ara jo crec que és el més difícil de fer, una cursa des de la platja gran fins a la platja de Sant Feliu. Per mi, el que és més divertit és posar matalassos inflables a l'aigua i qui hi vulgui pujar haurà de banyar-se. El que està més bé és fer una festa de Nadal a la sorra i muntar botigues o parades amb moltes coses de Nadal, com per exemple: tiós, regals, etc...
Us dic que Platja d'Aro és per a mi el millor poble de la comarca de l'Empordà. Un petó per a tots.

1 comentari: